Contact

Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier. Je krijgt van ons altijd binnen 24 uur reactie.

We bezorgen wereldwijd. Uw verzendtarief wordt automatisch aangepast bij het afrekenen.

Bestel je voor 19:00? Dan wordt je deurmattie normaliter dezelfde dag nog verstuurd. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een bevestiging met een Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen. Meestal komt je bestelling binnen 1-2 werkdagen binnen. 

Bekijk de Track & Trace code van je pakket: deze vindt je in je mailbox of als je inlogt op ''mijn account''.

Vul bovenstaande contactformulier in met uw bestelnummer. Nadat we uw retouraanmelding binnen hebben, sturen we u een bevestigingsmail binnen 24 uur. Nadat uw retour in goede orde is ontvangen zonder beschadigingen gaan wij over tot terugbetaling. Afhankelijk van uw betaalmethode krijgt u meestal binnen 1 - 5 werkdagen uw geld teruggestort. 

Staat jouw deurmattie niet in het assortiment? Geen probleem. Neem contact met ons op voor een custom request. Vul uw aanvraag op bovenstaande contactformulier in, dan gaan wij aan de slag.

Wij bij Deurmattie zijn altijd bezig met het verbeteren van onze dienstverlening en klanttevredenheid. Onze gekwalificeerde medewerkers staan altijd klaar om al jouw vragen te beantwoorden en eventuele problemen op te lossen. Of je nu een vraag hebt over onze producten of hulp nodig hebt bij het plaatsen van een bestelling, wij staan voor je klaar.

Je kunt ons bereiken via ons online contactformulier. Wij streven er altijd naar om binnen 24 uur te reageren en snel een oplossing te bieden voor eventuele problemen.

Vertrouw op onze betrouwbare en snelle service en neem gerust contact met ons op voor alle vragen of ondersteuning die je nodig hebt. Wij zijn er om te helpen!